U wilt iets bestellen:
Bestel aan de hand van de winkelwagen. Elk artikel wat uw wilt bestellen kunt u "toevoegen aan de winkelwagen". Als u een artikel toevoegt aan uw winkelwagen komt u in het bestelscherm. U heeft hier de keuze om "verder te winkelen" of om "afrekenen" te kiezen. Kies nu de verzendmethode. (afhalen of verzenden). Kies de betaalwijze hoe u wenst te betalen: iDeal, Paypal, overschrijven via bank of contant betalen bij afhalen. De bestelling is nu geplaatst en wordt verzonden. U ontvangt een bevestiging per mail.

Verzending:
De verzending van de artikelen gebeurt altijd netjes en zorgvuldig. Wij verzenden binnen 24 uur uw zending (de iDeal- en Paypal betalingen worden direct bijgeschreven, overschrijvingen per bank duren vaak gemiddeld 1 a 2 dagen langer).

Verzendkosten:
Verzendkosten (Nederland):

  • Brievenbuspost tot 250 gram (kleine producten) kost 2.50 euro. (geen tracktrace). Wilt u een Track op de zending neem contact met ons op voordat u besteld.
  • Brievenbuspakje  incl. Tracktrace zendingen vanaf 40 euro. of zendingen met 4.00 verzendkosten (altijd een tracktrace).
  • Basis pakket incl. tracktrace tot 10 kg kost 6.99 euro. (altijd met een tracktrace).

Flashkaartshop kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor zoekgeraakte briefpost zendingen. Wilt u een kleine zending incl. tracktrace verstuurd hebben dan is dit mogelijk neem hiervoor contact met ons op.

Afhalen:
Indien u de artikelen wenst af te halen (Ammerzoden), is dit alleen mogelijk op afspraak. De artikelen dienen eerst besteld te worden via de website, vervolgens ontvangt u van ons een afhaalbericht en maken we met u een afspraak om dezelfde dag deze nog op te halen. Er is geen winkelpand; ophalen kan alleen op afspraak. Er kan dan ook alleen contant betaald worden (pinnen is niet mogelijk) overboeken met een Rabobank betaling is wel mogelijk bij afhalen. Wilt u pinnen in Ammerzoden is dit mogelijk bij de RABOBANK pinautomaat op de HAAR.

Klanten van flashkaartshop.nl hebben een bedenktijd van 14 dagen (besteld via de webshop), mits het product niet is gebruikt(computer, laptop, tablet, smartphones), zich bevindt in orginele doos en niet beschadigd is (nieuwstaat) en garantiezegels niet verwijderd of beschadigd. Hierbuiten vallen Spellen van gameconsole's (deze kunt u binnen 24 uur omruilen mits niet gebruikt).  De verzendkosten van het terugsturen zijn voor de klant. Terugbetaling van de producten die teruggestuurd worden, vinden plaats binnen 14 dagen na ontvangst van de teruggezonden producten. U ontvangt enkel de kosten terug van de teruggestuurde producten.

Garantie is volgens opgave van de fabrikant, standaard is dit 1 jaar op nieuwe produkten en 14 dagen op 2e hands produkten mits anders vermeld. De garantie vervalt bij schade of defecten door eigen toedoen of verkeerd gebruik van onze producten.

De garantie op 2e-hands producten is 14 dagen. De garantie vervalt bij schade of defecten door eigen toedoen of verkeerd gebruik van onze producten.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Flashkaartshop kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Kosten in geval van herroeping

1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen de ten hoogste kosten van terugzending voor zijn rekening. Wij vergoeden de retourkosten niet.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Uitsluiting herroepingsrecht

1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herropeingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
f. voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
c. betreffende weddenschappen en loterijen.

Att:
Onder het in artikel 8 lid 2 bepaalde kunnen onverzegelde Cosmetische, Beauty en Huidverzorgings Artikelen om hygiënische en veiligheids voorschriften, niet geretourneerd worden. De consument zal hierop in de produkt omschrijving geattendeerd worden.

RMA (Retour zendingen) Herroeping consumentenkoop.

Klik op de onderstaande link voor het RMA - Retour formulier. Dit formulier invullen en even contact met ons opnemen zodat wij weten dat er een zending retour komt van u. Dit zodat wij ook uw zending mee in de gaten kunnen houden.

DOWNLOAD HIER UW RETOUR RMA

Er zijn een aantal uitzonderingen op het herroepingsrecht, namelijk:

Producten die wegens hygiënische redenen of vanuit en het oogpunt van gezondheidsbescherming verzegeld zijn verkocht en waarvan u deze verzegeling na levering heeft verbroken kunt u niet meer retourneren;

Makkelijk kopieerbare gegevensdragers (DVDs/CDs/USB/SD/GAMES) met daarop audio- video- of software, en waarvan de verzegeling na levering is verbroken kunt u niet meer retourneren.

Hieronder treft u enkele voorbeelden om het te verduidelijken:

Voorbeeld 1: U heeft voedingssupplementen besteld en de sealing verwijderd. Aangezien de sealing verwijderd is, is retourneren niet meer mogelijk. Echter kunt u wel retourneren als de sealing er nog op zit en intact is.

Voorbeeld 2: U koopt een tube tandpasta en maakt de doos open. Zodra u de sealing opent om de tandpasta te gebruiken, kan het product niet meer worden geretourneerd.

Voorbeeld 3: U koopt een DVD / CD / USB / SD / Games met daarop audio- of video opnamen of software inclusief een verzegeling. Zodra u de verzegeling heeft verbroken is retourneren niet meer mogelijk. Dit geld ook bij 2e handse games waar wij een verzegeling op hebben zitten.

Voorbeeld 4: U koopt een Data drager (bv een SD kaart) met een verzegeling. Zodra u de verzegeling heeft verbroken is retourneren niet meer mogelijk.

Bij een defect product neemt altijd direct contact met ons op. Wij proberen u dan zo goed als mogelijk te helpen. Wij bieden altijd een passende oplossing.

"- Tijdens de bedenktijd (14 Dagen na ontvangst van de zending) zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Garantiezegels mogen niet verbroken of beschadigd zijn. Tevens is de consument verantwoordelijk voor het retourneren van de produkten en dat deze in goede staat aankomen. De ondernemer is nooit verantwoordelijk voor schade of verlies als het geretourneerde produkt niet goed is verpakt of zonder verzendbewijs word verstuurd.

- De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.

- De bedenkttijd van het herroepingsrecht is 14 dagen na ontvangst van de zending. Meld een retour altijd bij ons aan zodat wij uw retour ook kunnen volgen. Deze handellen we dan zo snel als mogelijk af bij binnenkomst. (uiteraard binnen de 14 dagen).

- Verstuur een retour zending altijd met een tracktracecode met handtekening voor ontvangst. Zo kunnen wij kunnen zien wanneer uw zending bij ons binnenkomt. Mail ons altijd de tracktrace code door zodat wij uw zending kunnen volgen.

- Bericht ons altijd even als u iets retour wilt sturen zodat dit op de juiste manier gebeurd en dat ook wij uw retourzending in de gaten kunnen houden. (wij zijn niet altijd aanwezig dus mocht iets retour komen dan zorgen wij dat hij in ontvangst word genomen).

Heeft u alsnog een vraag? Bel of mail gerust, we staan u graag te woord en helpen u graag.

© 2013 - 2024 Flashkaartshop Retro Games Gameboy Nes Snes N64 - Reparatie pc laptop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel